Post by cabamevilcheck on Feb 17, 2022 22:38:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Home - Design Dreams IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ My Home - Design Dreams 2022 version ▞▞▞
Betalt mange gange, men appen er blevet stoppet. Jeg kan ikke engang åbne den.
Jeg har lige downloadet spillet, og jeg prøver at downloade hyggeligt køkken, men det tager meget lang tid
kan lide dette spil meget, men det har flere problemer, som at hvert spil skal have samme tid, når du optjener en præmie, bør du få den, og du bør være i stand til at sige ja eller nej, når det kommer til at bruge dine penge! Nogle gange, det meste af tiden, er match 3-spillene ikke de samme tidsbeløb, det er ikke fair over for spilleren! så som jeg spillede 25 dage i træk for at få lampen i februar, og efter jeg havde påstået den forsvandt den? Jeg fik det aldrig!! & hvad angår de penge, det kræver det uden din tilladelse!
Det er et godt spil 👍👍
Det er et spændende spil men der måtte gerne være lidt flere ting at vælge imellem 🙂
Har spillet dette i et stykke tid nu. Hvis jeg huskede det rigtigt, begyndte jeg at spille det siden sumwhere i 2020 og så langt så godt. Jeg har ikke erfaring med at have en kæreste, men ved hjælp af dette spil har jeg pludselig en kæreste/forlovede, og jeg er ved at blive gift på dette spil. Omgeeee. Så spændende ㅎㅎ
Meget flot jeg nyder virkelig dette spil det er meget spændende og godt spil, jeg håber du har det sjovt....... 😇😊😊😇
Først var det kun sjovt, fordi du kunne spille 2x og havde råd til hjemmegenstandene, men nu skal du spille omkring 6x bare for at betale for en genstand, og det er, hvis du kan klare det niveau de 6x første gang... Don' Misforstå mig ikke Jeg elsker en udfordring, men efter et stykke tid at skulle spille det samme niveau igen og igen og igen bliver det kedeligt. Nu vil det lade mig opdatere.
Hej gutter, jeg hedder chandni og dette er meget meget godt spil, og jeg kan lide dette spil så meget download😀 dette spil 🎮 og spil dette spil, det er så 👏fantastisk spil Og også i dette spil har vi en kæledyrsdowlad og spiller dette spil dette spil nu😀
jeg elsker
My Home - Design Dreams Nezahtjevne igre fhu
Jeg kan ikke lide det, det er sværere end bare et spil! Du kan bruge mange dage på bare at bestå et niveau, det er så dumt
Dette spil gør mange ting rigtig godt, og jeg vil gerne give det 5 stjerner. Men der er én ting, der bliver ved med at ske igen og igen, og det får mig til at pirre bejeezus. 🙄 Når jeg skal se en annonce, bliver jeg nogle gange "fast" i den. Der er intet X, og at tape pilen i hjørnet bringer mig til butikken, intet andet. Den eneste måde, jeg fandt på at komme ud, var at forlade spillet og starte igen. Udviklerne bragte en del opmærksomhed på detaljer i alle andre aspekter (æstetik, historie, animation osv.), gør venligst det samme for "obligatoriske annoncer"-processen.
Godt spil....humørfriskende spil...
Det er bare alt for meget at spille det samme bræt 39'x. Det er et sjovt spil, men vi burde ikke skulle spille igen og igen. Det er der jeg mister interessen.
Dette spil er okay, jeg kan ikke lide, hvordan du bliver ved med at spille spillene for at få penge til at dekorere... hele pointen med, hvorfor jeg downloader det, er, fordi jeg elsker designhjem...
Begyndte at gå ned og åbnede slet ikke, hver gang jeg forsøger at åbne appen.
Selve spillet er fantastisk, men antallet af gange, du skal spille et pick 3-spil for at få penge til at købe møbler, er vanvittigt. Og så er der annoncerne. Alt for mange. Og det er stort set de samme 4 som hele tiden! Du spiller valg 3 og ser annoncer mere, end du faktisk dekorerer. Der er andre husudsmykningsapps derude, der ikke har så mange afbrydelser. Jeg vil afinstallere, fordi afbrydelserne er så irriterende.
😛
Virkeligt sjovt! Og de konstant skiftende fest-/ferielokaler holder spillet friskt!
Hvordan rydder du plads for at tillade nye niveauer at indlæse
Et meget meget smukt spil, fordi i dette er det en hyggelig stue hyggeligt soveværelse # 5 stjerner
My Home - Design Dreams عمومی sff
Ok, det faktum, at udviklerne bliver ved med at slette mine anmeldelser, er simpelthen uhøfligt. Jeg nævnte bare nogle problemer med spillet, men at det også er et godt spil, så ok, jeg vil ikke spilde mere tid eller lægge nogen penge i dette spil. Jeg vil foreslå andre at gøre det samme, men dette vil sandsynligvis også blive slettet.
Elsker spillet. Jeg får udbetalingen i det.
Rumahku - Desain Impian Santai vqhq
Annoncer.. annoncer og annoncer.. og dette spil ville have, at du skulle betale, hvis du ikke kan lide de non-stop annoncer
Når niveau 10 og kan så efter utallige forsøg ikke komme videre
Det var virkelig sjovt, indtil appen begyndte at fryse hele tiden. Det ville fryse midt under spillene og mens man forsøgte at dekorere. Det ville også fryse at prøve at gå tilbage til appen fra en tilføjelse. Bare for frustrerende, måtte slettes.
Jeg har spillet dette spil i et stykke tid nu. Jeg nyder at dekorere, men det gør evigt for at få nok mønter til at få selv den mindste ting. En ting, jeg er ked af, er, at jeg har sørget for at logge ind hver dag, så jeg kunne få den særlige præmie i slutningen af et bestemt antal dage, som denne gang var penge. og da jeg loggede ind, står der, at det fik det, men det satte ikke noget på min konto, jeg tog endda et skærmbillede af login-kalenderen for at vise. og jeg har ikke brugt penge på noget.
Dette plejede at være et sødt lille spil, men det giver dig ikke de point, du betaler for, og i de sidste par dage, hvis du prøver at få de små 10 point, er det bare en sort skærm efter at have set videoen. Du siger det til dem, og de siger i bund og grund bare, at det er noget med dig. Tid til at afinstallere.
Først var spillet sjovt, men det tog ikke lang tid, før flisespillet blev virkelig svært. Det ville tage alle 5 liv at vinde et niveau og tjene omkring 500 mønter. For et møbel skal du vinde flere niveauer. Ikke rigtig det værd. Jeg læser ikke historien, er ligeglad med det. Til sidst, nogle gange, når du ser, hvordan møblerne ville se ud i et rum, blokerer bjælken billedet, og du kan ikke se det.
Jeg elsker spillet. Men den har for mange fejl... fryser konstant, og nogle gange ender den bare... meget frustrerende...
Crazy Restaurant 2021 Arkadne igre nvix
Startede med at være et ret godt spil, bortset fra at det indlæser langsomt og alt for meget tid (og for mange klik) til at komme igennem åbningshistorien. Derefter spilles spillet, og det er et ret typisk kampspil. Desværre, ligesom de fleste af disse, blev det alt for hårdt alt for hurtigt. Jeg ved ikke med nogen andre, men at prøve 16 eller 17 gange for at slå et niveau så tidligt i spillet giver mig ikke lyst til at spille. Så jeg afinstallerer. Åh, og annonce-pop-up'erne er ret latterlige.
Det er et godt spil, men det bør opgraderes til næste niveau
De fleste af de niveauer, du skal lave mindst et dusin gange, fryser spillet til tider. Også på det seneste går dine vanvittige annoncer til legebutikken 😡😡😡😡😡😡😡😡
Jeg gav tre stjerner, fordi jeg ikke kan downloade det hyggelige køkken, mit wifi er godt, men jeg kan ikke downloade det. Ret venligst dette.
Dette spil er så langsomt og har også for mange annoncer, jeg er nødt til at opdatere min telefon, alt hvad den fryser
My Home - Design Dreams Jocuri obișnuite rhl
Jeg elsker dette spil meget. Det er hurtigt, glat, underholdende og lærerigt.
Det er sjovt, sjovt og underligt! Min søster kan så godt lide dette og mig! Min hund er sååååå SØD! Jeg kan lide dette spil!
Niveauer blev for svære at slå uden at betale spilkontanter, og der er ingen måde at tjene ekstra spilkontanter, som at se annoncer eller noget. Skal betale faktiske penge på et tidspunkt for at fortsætte, i modsætning til mange andre lignende spil. Og der er ikke mange designmuligheder. Dette spil stinker, jeg ville ikke bruge penge på det, når der er så mange andre spil som det, jeg kan spille gratis.. Ville give nul stjerner, hvis det er muligt.
Goooooood kærlighed