Post by cabamevilcheck on Feb 17, 2022 22:50:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ MultiCraft — Build and Mine! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MultiCraft — Build and Mine! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ MultiCraft — Build and Mine! 2022 version ▞▞▞
Dette er et dårlig spill fordi du ikke har et sverd med en gang og det er forvirrende å bevege seg rundt i mørket. Kartet gjør det vanskelig å se hvor du er, og jeg satt fast i et svart hull, under jorden. Ikke morsomt!!
Så vakkert, men det står at multicraft ikke svarer. Flerspilleren er så logisk!!!
Jeg liker dette spillet, men. Da jeg startet verden, måtte jeg se en AD i 30 SEK. Det fikk meg også til å slette alle appene mine, og det henger etter når jeg spiller spillet! Hvorfor lagde det fordi jeg bare en 3gb!
Snø overalt ingen tom plass dårlig grafikk ikke last ned bortkastet tid lasting tar tid!!!!
De logget på kontoen min og tok tingene mine, vær så snill å fikse dette
MultiCraft — Build and Mine! Aventure knun
Jeg elsker dette spillet, men nå gjør jeg det ikke, for da jeg prøvde å spille favorittserveren min, står det at tilkoblingen ble tidsavbrutt, vær så snill å fikse dette
Dette var virkelig dårlig kvalitet! Jeg tenkte at det ikke var et veldig bra spill. Det halte og ville ikke fungere skikkelig.
Dette spillet er veldig bra for å lage hus, men ett problem er veldig vanskelig å bruke
MultiCraft — Build and Mine! Приключенски uplk
Jeg elsker å spille dette spillet, men siden de siste ukene har det feilet mye.....hver gang jeg bygger noe, forsvinner det etter noen sekunder og jeg må bygge det igjen og igjen, forsvinner det.....det har vært tusen ganger at denne tingen har skjedd, så jeg fikser denne feilen
Kult spill, men hvorfor la du fnise fine øyne for dem det mobs det bare dumt og alt i alt en veldig fin applikasjon 😁😁🥳🥳🥳🥳🥳😁😁🥰😘🥰🥰😘😘
Hei, det er et bra spill, men spillet kan ikke bryte blokken, men det er et bra spill
MultiCraft — Build and Mine! Пригодницькі skhk
Jeg likte dette spillet, men jeg gikk på huleutforsking og fant en kiste, og kort tid etter var det en klovn som jaget meg. Jeg vet ikke. på kreativ eller det er en feil i spillet
>:3😊😂🤣😃😄😘😍😊
Dårlig spill for mange etterslep hvis du ikke har et passord kan folk logge på og stjele kontoen din hvis du vil slette en konto du ikke kan anbefale.
Offentlig: Dette spillet er greit hvis du vil ha minecraft, men ikke har penger, så last det ned Folk som lager spillet: Vær så snill, vær så snill, legg til Redstone, jeg kan ikke lage mye arbeid med kun bluestone vennligst annonser Redstone. Takk skal du ha! ♡
Det ville vært bedre om vi kunne fjerne blokkene raskere fordi det går tregt.
Fantastisk spill!!!! Dette spillet er veldig likt minecraft alle kan ikke spille det så jeg synes dette spillet er veldig fint spesielt for de som vil spille minecraft fordi det er veldig likt fint spill, men det eneste problemet er at det ikke har slutt portal og nether eller nethrite-verktøy, så legg dem til
Absolutt horable jeg installerte fordi jeg ikke har råd til minecraft, og det ville bare stenge hver gang jeg gikk for å spille
Det er greit ... Men det er litt etterslep hvis det ikke er nei, jeg vil gi 5 stjerner. Faktisk er det et flott spill, det eneste problemet er at det henger, og det står at jeg må oppdatere det, men jeg kan ikke oppdatere det, så vær så snill å fikse dette spill!!! Og dette er et flott spill! men det er litt skummelt fordi det alltid blir svart og det er skumle lyder som spøkelser og jeg føler at det ikke er dyrene eller mobbene
MultiCraft er gøy Jeg kan ikke lyve DET ER GØY!!! Men hver gang jeg trykker på AB Up-knappen, logger den meg ut av min verden og logger meg så på SO WHAT HECK!!!! OG SÅ forteller den meg feilen, så sjekk den ut og fiks den takk!
Vennen min viste meg at dette spillet er greit, men jeg liker det ikke så mye som jeg liker andre spill, og jeg sier 3 stjerner, og det er også en noc av minecraft og halvparten av tingene her er ikke engang i minecraft eller utseende som minecraft.
Dette spillet er veldig bra, men en ting som plager meg er hvor mange annonser det har under spilling! Hvis du slår av WiFi så er det greit! Det slettet også all fremgangen min, alle verdenene mine forsvant. Avinstallerer. OPPDATERING: Ville gi den en ny sjanse... Den krasjer hele tiden! Jeg har hatt den i omtrent 10 minutter, og den har krasjet totalt 6 ganger. Jeg kan ikke engang spille det! Det gjør den også slik at jeg ikke kan avslutte den før den sier at den ikke fungerer. IKKE FÅ DETTE!
Det er et fint spill, men dyrene ser rare ut og videokvaliteten er veldig dårlig og det er litt hengende. Vennligst forbedre det fordi jeg liker det veldig godt.
Dette er et bra spill, men ikke helt som minecraft. I dette spillet mangler eye of ender, ender perl, end portal, neather portal, festning, baction og mange flere ting. Så legg til alle tingene som er i minecraft
Jeg pleide å spille dette spillet mye. Det var veldig gøy til nå. Når jeg starter henger det fryktelig. Jeg tror det er på grunn av noen grafiske endringer eller noe sånt. Totalt sett er det et bra spill.
Spillet er bra, men på grunn av noen feil eller problemer, når jeg starter spillet, vises det blå skjerm, og jeg har installert det på nytt mange ganger, men det startet ikke. Så vær så snill å fikse det.
MultiCraft — Build and Mine! एडवेंचर cute
Toy Army: Draw Defense Strategi bpw
Jeg har mcpe minecraft og dette, det er greit, men 1. Det river av 2. Teksturene ser ikke pene ut
Dette er et kult spill vel .. jeg vet ikke ennå om det er en 2 spiller eller 5 hvis du har det vil være bra og kjempebra
hvis jeg ønsket å spille online server, står det alltid at en spiller bruker navnet ditt eller gule bokstaver eller noe jeg ga den 2 stjerner fordi i private verdener er det bra Forresten har jeg allerede Minecraft
Jeg synes du bør legge til flere dyr i spillet
Multicraft Build veldig fornøyd
👍👎👍 Jeg ga den to stjerner på grunn av de dumme annonsene, alt jeg gjorde var å plassere ting i brystet og så stoppet ikke en annonse og annonser, det kommer enda en annonse, og jeg måtte lukke og åpne wifi og så en annen annonse!!! 😠
Dette er det beste spillet noensinne, det er så interessant, men jeg kan ikke trene hunden det er ingen enderman ingen creepers og ingen underportaler og ender portalJeg kan ikke finne lanterner i enkeltspiller ingen skjelett med piler gjør denne neste oppdateringen. Det er ingen flamme- og gassmobber og få hunden til å se bedre ut, hindre kuer i å angripe oss og ikke få noen servere til å forsvinne. Jeg håper du gjør det ved neste oppdatering. Og jeg kan ikke oppdatere den!!😠😠
Legg til noen utfordringer angående å bygge et slott og bekjempe fiender
utrolig også hvis du legger en bounus kiste under berggrunnen, knekker den berggrunnen, vær så snill å fikse den xrealm fortalte oss dette... vær så snill å fikse... pleasssse.
Bra spill, men legg til underrite-elementer, kobber- og underrustning og underverktøy, underportal, endeportal og enderdrage. Da skal jeg gi fem stjerner og fortelle vennene mine om å spille dette spillet. Takk for at du tok deg tid til å lese tilbakemeldingen min.