Post by cabamevilcheck on Feb 17, 2022 23:02:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clash of Clans ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clash of Clans IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ odblokuj zasób ▞▞▞
▞▞▞ Clash of Clans 2022 version ▞▞▞
Poró graf gra karta mi się sama wyłączyła ledwo co się zaloguj do gry
Uwielbiam starcia, ale z jakiegoś powodu zmuszasz mnie do odinstalowywania i ponownej instalacji! Wczoraj mnie stworzyłeś i straciłem swoją bazę! W końcu odzyskałem go dzisiaj i już musiałem ponownie zainstalować. Ciągle otrzymuję ostrzeżenie, że moja baza nie jest poprawnie zainstalowana. Gram w starcia z tą bazą od około 6 lat! Co się dzieje??
Możesz zweryfikować połączenie z Game Center na iOS, logując się do Game Center i otwierając grę z zakładki „Gry” w Game Center. W przypadku Androida otwórz
bardzo fajnie
Zwraca mnie do ostatniego ekranu, gdy próbuję uruchomić z ekranu głównego lub sklepu Play, robi to, gdy pasek ładowania znajduje się w około 3/4. Rozwiąż ten częsty problem, ponieważ jest całkowicie nie do odtworzenia.
Od czasu nowej aktualizacji mój telefon zawiesza się po uruchomieniu gry i powoduje opóźnienia w telefonie, a gra jest niemożliwa do grania z powodu ciągłego zawieszania się. Jestem teraz bardzo rozczarowany.
2月14日 18:17 · Facebook for Android ·. www.facebook.com/groups/cocpl/permalink/3696343073814515/. 非公开小组 · 1.4 万位成员. Clash of Clans Polska.
Niestety z każdą nową aktualizacją jedną z nowych funkcji są nowe sposoby na awarię gry. Grałem przez lata, nigdy nie było tak źle. Nie można grać
To zabawna, wciągająca gra. Jedyny zarzut, jaki mam, to klejnoty. Szkoda, że nie było prostszego sposobu na ich odebranie, niż konieczność dłuższego czekania lub płacenia za nie
Uważam, że powinieneś być w stanie zdecydować, dokąd chcesz iść wojska. Na przykład był barbarzyńca i był obok armaty, i zgadnij, co spędził na niszczeniu MURU. W przeciwnym razie jest to bardzo dobra gra!
git grya
Gra laduje sie, wyłącz i wywala mnie na pulpit tel, co robic?